1 Ağustos 2018 Çarşamba

Kayıp iphone bulma

Kaybolan veya çalınan aygıtınızı güvenilen aygıtlar listenizden kaldırın. Neyse ki kayıp cihazınızı bulmanıza yarayacak birkaç kullanışlı bilgimiz var. We are using Find My. Abi sana çok saçma gelicek ama ben evde odamda kaybettim telefon kapalı haftadır bulamıyorum telefonu. Yeni sistemde tüm cihazlarınız çevrim dışı olsa dahi bulunabiliyor.


AdıHesabınızı kontrol edin. Bazı fotoğraflar, farklı bir hesapta olduğunuz için kaybolmuş gibi görünebilir. Kaybolan cebinizin konumunu belirlemek için kullanabileceğiniz birçok uygulama var.


Firar , iOS yükseltme, kayıp veri kurtarma. Seçici önizleme ve istediğiniz herhangi . Bunu kullanabilmeniz için açık olması gerekir. Bunu iş veya okul hesabıyla kullanamazsınız ve iOS cihazları, Android cihazlar veya Xbox One . Kurumumuzun çalınan, gasp edilen veya kaybedilen telefonları bulmak ve ilgili kişiye teslim etmek gibi bir görev ve sorumluluğu bulunmamakta olup bu konuda. Bul uygulaması, offline veya uykuda olan kayıp aygıtınızı bile bulmanıza yardım . Benim telefon bulur telefonları ve Droids kaybetti. Kullanıcı oyu: - ‎301.


Telefonum kayboldu nasıl bulunur. Note: Apple regularly introduces new emoji in new iOS versions. Kayıp Modu iOS veya . Mobile Security Çözümleri Nereye giderseniz gidin ve ne yaparsanız yapın, güvende kalın. Uzaktan yönetim portalını kullanarak . Dosyaları indirebilir ve telefonunuzda saklayabilirsiniz.


Bu dosyalar şunları içerir: E-postalardan veya mesajlardan kaydettiğiniz fotoğraflar, videolar ve belgeler . OS veya Android işletim sistemine sahip bir telefon kullanıyorsanız silinen mesajlarınız için artık üzülmenize gerek yok. Birkaç yöntem ile silinen mesajlarınızı . Bir hesabın izini kaybettiysen veya bir hesabın olduğundan bile emin değilsen kullanabileceğin bazı ipuçları. Not: Birden çok hesap oluşturmak . Numarası Bulma Sorgulama Programı var mı? LARA da ikamet ediyor adresini bulamiyorum yardimci. Ayrıca, kişisel verilerinizi.


Fakat telefon etkinleştirme ekranında ise yine bu özellik çalışmayabilir. Pod Touch, Apple Watch veya AirPod cihazlarını bulmanıza yardımcı olur. Kendinize şifre sıfırlama e-postası gönderme.


OS ya da Android için Twitter uygulamasının giriş sayfasında Şifreni mi unuttun . IMEI sorgulama işlemi, başvurular ve kayıp - çalıntı telefonu bulma nasıl olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar