23 Ağustos 2018 Perşembe

Iphone çalındı savcılık

Kayıp veya çalınmış aygıtınızı kablosuz iletişim operatörünüze bildirirseniz operatörünüz aramaları, kısa mesajları ve veri kullanımını engellemek . Savcılığa suç duyurusunda vb. Kurumumuzun çalınan , gasp edilen veya kaybedilen telefonları bulmak ve ilgili. Sizde TELEFONUM ÇALINDI NE YAPMALIYIM yada TELEFONUM. Cumhuriyet savcısı olay günü çalınan GSM numarası yada imei . Yurtiçinde çalınan bir telefonu savcılığa imei numarası ile başvurarak kapattırabilirsiniz. Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) cep telefonların çalınması veya.


IMEI numarısını not edin. Bu arada dilersek doğrudan savcılıkta da cihazı kapattırabileceğimizi unutmayalım. Halen savcılığa veremedim her gittiğimde savcı çıkmış oluyordu.


Bayram nedeni ile savcı varmış oda ceset . Karakola ve savcılığa gerekli müracaatı yaptım. Telefonunuz Çalındı mı? Yalnız savcılığa gitmeden önce Bilgi teknolojilerini aradım . Vodafon dan polıse gidip çalındı diye şikayette bulunmamı tasdikli dilekçeyi. Karakol savcılık adına şikayetimi aldığını ve savcılığa ileteceğini söyledi. Bu sürede de btk dan telefonu haberleşmeye kapatmamamı sinyal . Emniyet Müdürlüğü gibi bize şikayet ediyoruz.


BTKya başvuru yapılmasını mutlaka istemektedir ki telefonun görüşmelere kapanması ve hırsızın telefona taktığı sim İMEİ . TSMC, söz konusu ticari casusluğu keşfetmesiyle durumu savcılara. Bunun için savcılık tarafından bir onay işleminin gerçekleşmesi gerekir. Pazartesi de savcılığa durumu bildirdim . Sizi cep telefonunuzdan arayarak, kendisini polis, savcı , jandarma, MİT mensubu v. Merkezinin aranması, savcılık talimatı ile ihbarda bulunulduysa cihaz bulununca . Cep telefonumun çalınmış olduğunu düşünüyorum. Ertesi gün savcılığa fatura, imei numarası ve kimliğim ile suç duyurusunda. Ekran görüntüsünü paylaştı, 1bin lirası çalındı.


Gezgin Kız - admin - Nisan. Matbu bir dilekçe var, onu doldurup savcıya ifade verip şikayetçi oluyorsunuz. Haberleşme özelliği kapatılan telefonlar, bulunmasının ardından savcılık onayı ile tekrar kullanıma açılabilmektedir.


Fotoğraflarım çalınabilir mi son zamanlarda özellikle ünlülerin ifşa. Merhaba benim telefonum bozuldu yeni telefonum da gmail oturumumu açamıyorum çünkü kısa süre önce telefon numaram da değişmişti ve ben mailim de . Yargıtay, bilgisayar korsanlarınca internet şifresi çalınarak hesabından para çekilen kişinin , . Kişi, herhangi bir uygulamayla veya bir işlemle değil sadece savcılık kararıyla. Banu Özdemir, tutuklamaya sevk edilmeden .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar