6 Mayıs 2020 Çarşamba

Watsons saç maskesi ballı

Tüm Siparişlerde Tek Kullanımlık Maske Hediye! Saç uzatan keratin maskesi ile yıpranmış ve kuru saçlarınızı rafa kaldırın! Saç bakım maskelerinin bitki özleri saçlarınıza nüfuz ederek dökülmeyi engeller!


Watsons saç maskesi ballı

Bu ürünün birçok çeşidi mevcut. WATSONS Beer Volumising. Ballısını, avakadolusunu . Arkadaşlar internetten araştırdığıma göre bu urun saç döküyor diyorla siz nasıl. Watsons Bal Özlü Onarıcı Saç Bakım Kremi 5ml. Kendisini herkes beğenmese de ben küçük . Ben saç kremi niyetine kullanıyorum.


Saçımı şampuanladıktan sonra durulayıp bu maskeden küçük bir miktar alıp 1-dakika bekletiyorum . Bal özlüsünü denemiştim yağlı saçlarımı daha da ağırlaştırmıştı ama bira özlüsünü denemek . Bal saçı besleyip parlattığı için ballı olanı tercih etmiştim. Benim ürünle tanışma . Maskeye gelince,ben bu maske hakkında bol bol olumlu yorum okuduğumdan almıştım zamanında. Haftada kez yani her . Morfose Honey Bal 5ml Saç Maskesi arıyorsan site site dolaşma! Aslında pek de yanlış sayılmaz. Normal saç maskelerine nazaran daha kaygan, . Bugün Ramazan Bayramı indiriminde alınmış olan çok uzun süredir kullanmasamda . Doğal bal ile formule edilmiş yapısı ile saçları derinlemesine beslerken her . Fiyat: 5ml için 3INR.


Watsons saç maskesi ballı

Hask Argan Yağlı Saç Bakım Yağı ml. Bal ve Avakado ile Saç Maskesi : Avakado saç tellerini güçlendirir ve nemlendirir. Bu maskeler birçok blogda revaçtaydı. Ben biralıdan başlamak istedim. Batmanda görev yapıyorum malum burda online alışveriş dışında pek şansım yok.


Arada memleketlere . Bu saç maskeleri ile tanışmam avakadolu olanıyla başladı:)Saçlarımın kuru ve mat görünmesinden çok şikayetçi . Maske parlak beyaz renkli olup bal mumu gibi bir kıvamda, Saçlarım uzun olduğundan maskeyi elimdeki miktar kadar uygulamak yetiyor çok . Maske hakkında yorumlarıma geçmeden önce bu kil maskesinin ve genel anlamda kil maskelerinin vaatlerinden . Ama buna sadece parlaklık verici bir cila değil, bakım maskesi de . Bugün oldukça revaçta olan bir saç bakım ürününü tanıtmak istiyorum. Bira mayalı, argan yağlı, ballı ve daha birçok çeşidini de bulmanız mümkün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar