27 Temmuz 2020 Pazartesi

Tp link modem arayüzüne giremiyorum

Web tarayıcıyı açınız ve adres çubuğuna cihazın IP adresini yazınız (varsayılan olarak 196.1). Oturum açma penceresinde kullanıcı adı ve şifre alanlarının her ikisine de, varsayılan kullanıcı adı ve şifre admin yazınız ve web sayfasında oturum açmak için TAMAM (OK) butonuna tıklayınız. Ziyaretçilerimiz 192.


Sadece modemi resetleyince girebiliyorum, oda 2-saatliğine. Buradaki adımları tek tek uygulamanız halinde . TP Link modem arayüzüne girişte sıkıntı yaşayan kullanıcılar için harika bir rehber hazırladık.

TP Link Access Point Arayüz ayarları ve kurulumu TL-WA901ND. Eğer modem arayüzüne giremiyorum ve şifremi unuttum diyorsanız,. Cgz Technopat Sosyal.


Arayüz (Interface): Erişim için arayüz seçilebilir: LAN, WAN veya her ikisi. Erişim Kontrol Listesi (Access Control of Listing): Ekranda ACL Kuralı ile . Superonline, zyxel, tplink , ttnet ve huawei olacak . TP LİNK modemin arayüzüne hiçbir şekilde ulaşamıyorum yardımcı olurmusunuz? AP cihazınızın arayüzüne girmeniz ve cihazı yapılandırmanız için öncelikle.


Modem Arayüzüne Giremiyorum.

Bu durumla ilgili sıkıntı yaşarsanız yorum olarak yazabilirsiniz. Bu Siteye Ulaşılamıyor 192. Ama ne yaptıysam ne ettiysem modem arayüzüne giremedim. The Reliable Choice.


ENTER tuşuna basınız. Arkadaşlar uzun süredir modemin arayüzüne giremiyorum. Kullanıcı oyu: - ‎254. Tüm marka modem şifreleri ve ip adresleri. Sifresinin Berpasi (Tapilmasi).


Bunun için öncelikle modemin arayüzüne erişmeyi deneyin. Eğer henüz kendinize özel bir şifre oluşturmadıysanız ve bu nedenle arayüze giriş yapamıyorsanız, varsayılan . TP - Link , admin, ttnet. TP LINK kablosuz modem wifi şifresi değiştirme (Ses sorunu düzeltildi). Genel olarak, bu adres çoğu yönlendirici ve modemdeki ayarları girmek için . D Link modem arayüzüne ulaştım. Adres satırına 192.


Türk Telekom modem arayüz IP adresi olarak 192. WEB arayüzü ile kurulum.

Tarayıcınıza bu değerleri yazdığında modeminize giriş yapabilir ve . Bir sonraki adımda ise modem arayüzünün turktelekom olan kullanıcı şifresini. Router ımı modeme bağladıgım anda. Direk ana modemin arayuzune.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar