13 Temmuz 2020 Pazartesi

Telefonda açık olan gmail şifresini öğrenme

Daha sonra hesaba erişmek için, hesabının açık olduğu telefona bir bildirim göndereceği . Doğrulama kodu almak için kurtarma e-posta adresinizi açık bir şekilde . Oturum açmak için devam . Preply ihtiyacınız olan herşeyi sağlıyor. Ben eski şifremi hatırlıyorum yazıyorum telefonuma kod yolluyorum ve bu adıma kadar hepsini yapıyorum. Yöneticinize hoş geldiniz.


Cep telefon numaranız ile yapacağınız doğrulama işleminde şifrenizi sıfırlamanız. Telefon sahiplerine koronavirüs uyarısı: Sakın bunu yapmayın! Dijital oyunlar bizi nasıl cezbediyor? Bu canlıyı tanıyor musunuz? Gmail şifresini unutmuş.


E posta, telefon numarası. Hesap kurtarma işlemi için e-posta veya telefon numarası girilmelidir. Hesabım açık ama giriş şifremi unuttum” . Giriş Yaparken Sorun mu Yaşıyorsun?


Your browser does not currently recognize any of the video formats. Community content may not be verified or up-to-date. Jan The Joker düzeyi. Parolamı değiştirecek iki yer var mı?


Iki aşamalı doğrulamanın açık olduğunu doğrulamak için . Microsoft hesabınızla ilişkili bir telefon numarası veya alternatif bir e-posta adresi. Bu aşamada size Güvenli Hesap için Kurtarma telefon numarası . Hesabınıza telefon numaranızı veya e-posta adresini bağladıysanız, onay kodunu almak için bunları girmeniz gerekir. Veri girerken yapmış olabileceğiniz yazım . LastPass dünyanın her tarafındaki insanlar içi çevrimiçi hayatı kolaylaştıran ödüllü bir parola yöneticisidir. Bu gün ücretsiz deneyin - şu ana kadar nasıl bir parola . Kullanıcı oyu: - ‎176.


Kaydol tarafından yüklendi Hesabınızı kurtarın - Microsoft account account. Bunun yerine bir e-posta adresi veya Skype adı kullanın. Telefon veya bilgisayar üzerindeki herhangi bir tarayıcı aracılığı ile. E-posta, telefon veya Skype adı.


Instagrama ilk kayıt olurken kaydettigim gmail hesabımı bilmiorum. Merhabalar benim problemim instagram telefonumda açık ancak şifremi ve e postamı unuttum açık. Gerçekleştirilemedi. Bu istekle ilgili bir sorun oluştu.


Mümkün olan en kısa sürede düzeltmek için üzerinde çalışıyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar