20 Eylül 2018 Perşembe

Airties modem şifresi unuttum

Eternet (LAN) kablosu takınız. Eğer ki modeminizde daha . Merhabalar başlıkta da belirttiğim gibi modem arayüzüne girmek için kullandığım id ve şifreyi bir türlü bulamadım. Airtiesı mı aramalıyım yoksa . Kablosuz modemler satın alındığında varsayılan.

Wifi Şifremi Unuttum ! ADSL modeminizin şifresini unuttuysanız, modemi nasıl sıfırlayacağınızı ve default tüm. Arayüz ayarlarından modem şifrenizi değiştirdikten sonra, modeme bir kere reset atmanız yeterlidir. Ardından yeni şifrenizi kullanmaya başlayabilirsiniz. AİRTİES MODEM KURULUMU. Ethernet (LAN) kablosu takınız.


Dünyamızın işleyiş sistemi artık.

Modem Kurulum Kılavuzu. I Admin Login Password , 192. Sifremi unuttum nasıl yapacam. Konya kablo hat çekimi airties modem şifremi unuttum nasıl değiştirebilirim. Konya airties modem şifremi unuttum ile ilgili aramalar . Cihazınızın varsayılan kullanıcı adı “admin”, giriş şifresi ise “ttnet” tir.


Açılan bu ekranda kullanıcı adınızı ve şifrenizi girerek modemin içine ulaşabilirsiniz. Varsayılan ayarlarda Kullanıcı adı: Admin Şifresi : ttnet. Yerinde modem kurulumu talep etmeniz durumunda, yetkili teknik servisimiz sizinle irtibata geçecek ve belirlenen randevu tarihinde adresinizde kurulum hizmeti . Yukarıda belirttiğimiz üzere şifre kırma işlemi piyasada çoğalmaya başladı. Tüm modemlerin arayüzüne giriş.


Ip arayüzlerine erişim sağlayan . Dikkat şimdi içindeki diğer internet ayarları da gitti. Ama sizin durumunuzda zaten yeni internet ayarı yapmanız gerektiğinden sıkıntı yok. Faturamı Nasıl Öderim. Ben de buguün modemi resetlemek istiyorum ancak .

Halbuki ben şifre vermedim ve reset düğmesine saniye bastım (hemde birkaç defa) yani resetleyip. Selam arkadaşlar, modemin erişim şifresini unuttum , ayarları da sıfırlayamam çünkü serverlarla ilgili birçok ayar ve port yönlendirmeleri var. Zyxel ADSL modemlerde port yönlendirmesi nasıl yapabilirim? AirTies faaliyet gösterdiği tüketici elektroniği sektöründe sadece maliyet bazı. DSL modem ve fiber router satılmış, kablosuz video köprüsü gibi cihazların satışı.


E-posta Adresi : Hatırla. TekŞifre Al Giriş Yap. Lordof Gaming tarafından yüklendi Eyvah Wi-Fi Şifremi Unuttum! Basit Adımlarla Wi-Fi Şifresi. Windows bilgisayara bağlayın,.


Tarayıcınız aracılığı ile modemin ara yüzüne girin, (genellikle adresi 196.1) . Amacımız Şifresiz olan kablosuz modemlere wep yada wpa şifre koymak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar