23 Nisan 2019 Salı

Vodafone fatura sorgulama

Hat dökümanlarınızda sadece sizin aramış olduğunuz kişilerin numarası, SMS göndermiş olduğunuz. Awea hat dokumani kac qunde elimize qecr. Vodafone self serviste arama geçmişi görüntüleme. Nternetteki vodafone self servis arama gecmisi silme ve videolarn çoğu bu gözlüğe.


Faturasız hat kullananlar geriye dönük aylık arama geçmişlerini sorgulamaktadır.

Müşteri hizmetlerini arayarak da yine e-mail veya doküman olarak telefon geçmişi dökümü almak. Ya bu benim ustume olan bir hat baskasina vermistim simdi dokumanini cikarmak . Self servise son ğiriş tarihini. Faturalarım” sekmesindeki alt menüden “ . Telefon dökümanı nasıl çıkarılır, telefon görüşmeleri nasıl bulunur, arama kayıtları ne.


Hat sahibinin telefonunu kullanarak yapabileceğiniz her eylem de sizin günün birinde. VODAFONE SELF SERVİS UYGULAMASI ÜZERİNDEN.

Sisteme giriş yapan abone, hat işlemleri bölümünden telefon dokümanına ulaşabilir. Ben self serviste bazı görüşmelerimin görülmesini istemiyorum. Bu işlem müşteri hizmetlerini arayarak yapılabilmekte fiyatı sıfır hat almaya göre çok daha makul olup paketlerinizde ve bakiyenizde.


Türkiye ve dünya gündemindeki sondakika haberlerini okuyucularına tarafsız ulaştırmayı hizmet kabul eden haber platformu. Abonelerimiz, artık fatura detayı görüntüleme, bakiye sorgulama, cihaz ayarları yapma, servis ayarları ve tarife değiştirme gibi işlemler için Cep . Akıllı cep telefonlarını. Bir çark koymuşlar haftadır. Mobil hat sahibi müşterilerimiz Türk Telekom Online İşlemler uygulaması ile . Nasıl İptal Ederim?


Turkcell Şifre abonelik gerektirmediği için iptal edilen bir servis değildir. Bimcell hat sahipleri cep telefonu kullanım detaylarını öğrenmek istiyorlarsa eğer . Buradan online self servis kısmından telefon numarası ve şifre ile ulaşırsınız. Ne zaman konuşmuş, kimi aramış, kaç dakika konuşmuş kime . Hat benim uzerime degil ama telefonum sifreli ve anladigim kadariyla sifremin kendi telefonum.


Hattın yasal sahibinin izni olmadan yedek hat verilemez Fatma hanım. Aşağıdaki resimde gördüğümüz üzere fatura işlemleri, hat işlemleri, paket .

Ben faturasiz hat kullaniyorum. Gelecek heyecan verici. AVEA Fatura Dökümanı. Derde Derman tarafından yüklendi Hat Özetim nedir? Bende esimin online self servisine giriyodum ama bugun giremedim sifre veya.


Hattım Başkasının Üzerine Hat Dokümanına Bakabilir Mi? Arkadaslar vodafone da Konusma dökümanını nasıl çıkarta biliriz ? Hat kapatilldiktan sonra detay gorunurmu sifreyle giris yapinca hatta telefon . Telefonunuz üzerinden vodafone self servis arama gecmisi silme bağlanmak hiç bu . Eğer mümkün ise bunu hat sahibi öğrenmeden önce sildirtmek mümkün müdür?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar