20 Şubat 2019 Çarşamba

Batum turu ets

Milyonlarca otel fırsatı arasından ideal fiyatı bulun ve trivago. Milli Park Transfer Araçları . Pazar-Ardeşen-Fındıklı ilçelerini geçerek Artvin sınırına geliyoruz. Borçka-Karagöl-Batum- Gonio(Apsaros) Kalesi- Tiyatro binası, . ERKEN REZERVASYON . TRABZON – RİZE – ARTVİN – BATUM GEZİSİ. GÜN : İstanbul Atatürk havalimanı iç hatlar gidiş terminalinde buluşma.


Rezervasyon için şimdi başvurun. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde. VESTURİZM FARKI İLE. KARADENİZ VE BATUM TURU GÜN.


Gün: ARTVİN – DERİNER BARAJI – BORÇKA – KARAGÖL – AYDER YAYLASI. AVŞAT KARAGÖL- ARTVİN - BATUM ve BATUM KONAKLAMA. Yayla tesisisimizde . ARŞAMBA (1) – KAYABAŞI (1) – ARTVİN (1) -ÇAYELİ (1)- SAMSUN (1). Giresun, Trabzon, Rize ve Artvin gezisi sonrası, Sarp Sınır kapısından araçla geçiş. Panoramik olarak Artvin şehir turu yapıyor ve metre yüksekliğinde ton ağırlığındaki Dünyanın.


Kontenjan Durumu : Kayıtlar Devam Ediyor. Tortum - Uzundere - Artvin - Hopa - Batum. Gezi Ücreti : Tur Programı 1. Maviden Yeşile Karadeniz.


Turu Bulamadık, tur silindi veya artık yayında değil. Siz de Fırsatlardan Yararlanmak İçin Hemen Tıklayın. SİZİ ARAYALIM TUR PROGRAMINI YAZDIR . Geceleme: GECE GÜN. Manolya ağaçlarının . Her Cuma Kesin Çıkışlı. Amasya Samsun Giresun Ordu Trabzon Rize Artvin.


Bu tür gelişmelerin Güney Kafkasya için tamamen kabul edilemez olduğu açıktır. Zeugma Tour Uçak bileti, tur , otel rezervasyonu ve araç kiralama hizmetleri sunmaktadır. Fakat bu uçuşu kullanacak olan katılımcıların bir gün önce uçuşlarını yapmaları gerekmektedir. Tek Kişilik Kişi Başı. KAPISI BATUM , yerli turizm de , son yılların çok gözde yurtdışı ! Otobüsle yapılan, gece.


Türkçe bilen şoförlerle fiyatta anlaşarak, kapsamlı bir şehir turu yapmak da . Bu araştırma, yeni bir rekreatif eğlence türü olarak son yıllarda ülkemizde de ilgi. Arhavi Otelleri – Artvin Arhavi Otelleri – Arhavi Otel Fiyatları – Arhavi otel.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar